zondag 4 december 2011

Aftellen!

Lieve allemaal,

Hier weer een berichtje vanuit Thailand. Beetje verlaat, sorry daarvoor!
Veel gebeurt de afgelopen week..

Anne Marije heeft beslist dat zij voor kerstmis naar huis gaat door familieomstandigheden. Ik heb veel nagedacht en uiteindelijk ook beslist om met haar mee naar huis te gaan. Een moeilijke beslissing, maar ik hoop dat ik er goed aan doe!

Donderdag 22 december om 8.10 in de morgen komen wij aan op Schiphol!

Ook ben ik behoorlijk ziek geweest, en daarom heb ik veel op bed gelegen. Ik ben gelukkig weer aardig opgeknapt, alleen nog veel hoesten..

Vrijdag 2 december
Vandaag voelde ik me aardig goed, dus gingen we een dagje naar Central Plaza toe. Naar de buren toegelopen om een taxi bij ons huis te laten komen. Kijken we een half uur later, staan er 2 mannen met scooters voor onze deur! Werden we dus met de scooter naar Central Plaza gebracht, heerlijk uitgewaaid!:D Bij Central Plaza zijn we nog naar de bioscoop geweest. Twillight 4 draaide, en er werd engels gesproken met thaise ondertiteling.. Niet alles kunnen horen, maar toch de film wel aardig gevolgd.. Daarna gingen we naar de Big C om boodschappen te doen. Terug wilden we met de taxi terug naar huis, maar nergens een taxi te vinden! Met een winkelwagentje de Super High Way overgestoken, maar ook aan de andere kant geen taxi.. Stonden we even te beslissen wat we gingen doen, begint er opeens een meisje tegen ons te praten, waar we heen moeten. Bleek dat haar vader haar op kwam halen en dat ze bij ons in de buurt woont. Wat een geluk dat we met hun mee terug mochten rijden! :)

Zaterdag 3 december
Vandaag weer op het internaat geweest. Super leuke activiteiten met de meiden en de kleine jongens gedaan. Leuk om te merken dat het contact steeds beter word! 's Avonds nog even wat gegeten met Anne Marije en Mandy, en voor de rest lekker rustig aan gedaan..

Zondag 4 december
Vanmiddag naar de internationale kerk geweest, en de rest van de dag lekker rustig aan.

Liefs Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten